Ръководството на Левски: Искаме да продадем над 20 000 карти
Маркетинговият директор на „сините“ Пламен Петров сподели подробности около кампанията за подновяване на членските карти „Аз Съм Левски“. Той изрази надежда, че тази кампания ще бъде най-успешната дотук и ще мине над 20 000 карти.
Мажоритарният собственик Наско Сираков също вярва, че кампанията ще бъде по-успешна от първата, когато бяха продадени над 20 000 членски карти.
„Това е една от най-успешните кампании на клуба. Кампанията е насочена изцяло към нашите фенове. Нашите партньори, които са до нас предоставят неща, които още в началото на кампанията искахме да Тази година имаме над 12 хиляди карти. Приходи не съм много сигурен дали е уместно да казвам тази част – възлизат над 700 хиляди в тази част“, сподели Петров.
„Целта е тази година продадените членски карти да бъдат над първата кампания, когато бяха продадени над 20 хиляди карти. Вярвам, че тази година ще бъде най-успешната компания“, добави той.
„В първата кампания призовахме да бъде кампания, която да вдигне Левски от финансовия колапс. Тогава феновете приеха, че това е последен удар на камбаната за Левски. Покрай членската кампания имахме и други кампании и тя остана на заден план. Сега фокусът ни е изцяло върху членската кампания. Аз мисля, че ще са повече от 20 хиляди.“
„В тази кампания целим подмопагането на хората в техните нужди. Сега ние им помагаме чрез нашите партньори веднъж да си облекчат месечния бюджет и втори път идват коледни празници, хората искат да пазаруват от нас и хората могат да разсрочат тяхното плащане“, каза още Пламен Петров.