Левски обмисля как да организира кампанията с членските карти

Левски - Лудогорец, Фенове, Сектор "Б"

Ръководството на Левски обмисля по какъв начин да организира кампанията за членските карти по различните градове. Шефовете на „сините“ в момента са крайно затруднени от обстановката в България, след като ситуацията с коронавируса се усложни и се обмисля нов локдаун.

Мажоритарният собственик на столичани Наско Сираков заяви на старта на кампанията, че клубът ще разгледа ситуацията и ще измисли начин да улесни привържениците на „сините“, които посещават гостуванията на тима, припомня „Тема спорт“.

В момента на стадионите се влиза единствено със зелен сертификат, което затруднява голяма част от феновете. За момента кампанията на Левски за членски карти върви много добре, след като от началото й са продадени над 3000 карти и запалянковците на „сините“ за пореден път показаха връзката си с клуба. Ръководството на Левски подписа и някои спонсорски договори с компании, които да осигуряват промоции за фенове на сините.


За нас

7DniSport.bg е дело на хората, които докато работеха в едноименния вестник, той бе най-четения спортен всекидневник в България!

Ние си тръгнахме, когато видяхме, че идват гробокопачите!

Сега пак сме тук! С Вас, които искате истинска, а не ведомствена журналистика!

7DniSport.bg е част от 7 DNI MEDIA GROUP


КОНТАКТИ