Радослав Разпопов: Левски е от най-разпознаваемите брандове в България

7 Dni Sport14.10.2021
Радослав Разпопов

Новият търговски директор на Левски Радослав Разпопов е много радостен, че ще може да работи за клуба, защото това бил един от най-разпознаваемите брандове в България.

„Радвам се за възможността да работя с всички тези хора в клуба. В Левски идвам от страна на „Палмс бет“ и ще се занимавам с търговската част. Преди съм се занимавал с разработването на игралната част на компанията. Предстои ни много работа, с която да привлечем нови партньори и работодатели на клуба. Левски е един от най-разпознаваемите брандове в България. Първото е да създадем качествен екип. Все още нямаме подготвени завършени спонсорски договори. Таргетираме всеки, който иска да се популяризира посредством бранд като Левски, всичко останало е работа“, каза Разпопов по време на днешната пресконференция на клуба.


За нас

7DniSport.bg е дело на хората, които докато работеха в едноименния вестник, той бе най-четения спортен всекидневник в България!

Ние си тръгнахме, когато видяхме, че идват гробокопачите!

Сега пак сме тук! С Вас, които искате истинска, а не ведомствена журналистика!

7DniSport.bg е част от 7 DNI MEDIA GROUP


КОНТАКТИ